Home Landelijke radio Publieke Omroep trekt jongeren met MediaMind

Publieke Omroep trekt jongeren met MediaMind

Het jongerenproject MediaMind komt dit jaar wegens succes terug. De Publieke Omroep heeft wederom heel wat in petto voor de Nederlandse jongeren. MediaMind, wat als doel heeft de jongeren meer bij de Publieke Omroep te betrekken, gaat dit jaar op 3 september van start.

Via een wedstrijd worden 200 jongeren gekozen die op de Dag van de Media (11 december) naar het Media Park mogen komen om hier een aantal workshops te volgen. Voorbeelden van deze workshops zijn: een nieuwsbulletin maken bij het NOS Journaal en Wereldomroep, interviewtechniek met Bridget Maasland en Eddy Zoey bij BNN, scenarioschrijven en casting bij de VARA en NPS, poëzieclips en een klein hoorspel maken bij TELEAC/NOT en RVU, radiojingles in elkaar zetten bij 3FM, en een item maken voor radio of televisie bij
AVRO, KRO, VPRO, NCRV, EO, IKON, HUMAN en TROS.

Vorig artikelID&T polst bezoekers voor verkeerinformatie
Volgend artikelBij Limburg FM loopt niet alles op rolletjes