Met de start van de zomer, gaat Radio 538 ook van start met de nieuwe merkcampagne ‘Mis niks, hoor alles’. De zender benadrukt dat er geen afscheid wordt genomen van de slogan ‘Radio = 538’ en ‘Eén station, alle hits’. “De komende tijd focust de brandcampagne zich op het niets willen missen en alles willen horen. Dus alle hits, op één station. In een nieuw jasje”, aldus het station.

In het nieuwe reclamespotje zien 538-dj’s als Frank Dane, Coen & Sander en Wietze de Jager, een grote hoeveelheid inhoud uit de radioshows hun extra grote oren invliegen. “De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van ons station, personalities, luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows”, aldus Menno de Boer, radiodirecteur van 538.

De commercial en uitingen zijn te zien op tv en online. Er volgt ook buitenreclame in onder meer de bushokjes. Ook lanceert het radiostation een Instagramfilte, waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten die in het reclamespotje te zien zijn.

Foto: Radio 538