Home Landelijke radio BNR Nieuwsradio start met korte reclamespots

BNR Nieuwsradio start met korte reclamespots

BNR Nieuwsradio is begonnen met het uitzenden van korte radiospots van vijf seconden. Die worden met een hoge frequentie in een breed tijdvak uitgezonden. Deze spots worden in Amerika ‘adlets’ genoemd. Amstel Lease stapt als eerste in deze nieuwe vorm van adverteren.

BNR heeft het concept in Amerika afgekeken. De Nederlandse commerciële nieuwszender biedt deze nieuwe mogelijkheid aan onder de naam BNR Bereikspakket. “In de Wall Street Journal van 3 oktober 2006 worden deze korte spots omschreven als de ideale manier om bereik op te bouwen en de verwachtingen zijn dan ook hoog”, zegt Xylander Kroon, commercieel directeur FD Mediagroep.

Philip Kok, marketing directeur Amstel Lease: “De primeur van de korte spots sluit perfect aan op onze onderscheidende themacampagne.”

Vorig artikelFriese Pers wil etherfrequenties
Volgend artikel3FM live vanaf Noorderslag