Home Landelijke radio BNN verkoopt sterren in ludieke reclamecampagne

BNN verkoopt sterren in ludieke reclamecampagne

BNN is gestart met een ludieke reclamecampagne waarin al haar sterren ‘in de uitverkoop’ zijn. De campagne, met als slogan “John, voor tien miljoen mag je ze hebben”, is een reactie op de sterren die voor veel geld hun overstap maken naar de televisiezender Tien van John de Mol’s Talpa. Tot en met woensdag lopen er speciale spotjes op radio en televisie.

Verder rijden er vandaag twee moving billboards door Hilversum met daarop de openbare verkoop van Bridget en op de andere een aanbieding van De Lama’s (5 halen, 4 betalen). In de Sp!ts van maandag 9 mei staat een paginagrote advertentie met daarop de totale uitverkoop van alle BNN-presentatoren. In de aanbieding is verder onder meer Radio 1-presentator Jeroen Pauw voor een midlifeprice van 5 miljoen. Ook is er een duo-voordeel van 3FM-dj Wouter van der Goes waar je gratis P.A. Bart bij krijgt.

“Wie wordt er tegenwoordig niet weggekocht door Tien, de nieuwe zender van John de Mol? Het maakt niet uit of je socialist bent, of erkend zakkenvuller. Iedereen gaat om. Want zoals Bart de Graaff al zei: je hebt principes en je hebt vaste lasten. BNN is de kleinste publiek omroep en ook de armste. Maar van lijdzaam afwachten houden we niet. Dus de hoogste tijd voor de grote BNN-uitverkoop! Alle BNN-presentatoren in de aanbieding. Voor tien miljoen,” zo laat BNN over de campagne weten.