Eigenaar van Qmusic, De Persgroep, gaat vanaf vandaag verder als DPG Media. Met de slogan: Echte mensen. Echte media. Echte resultaten. “We zijn een multimediaal bedrijf met mensen die elke dag de beste media willen maken. Journalisten die elke keer het verschil maken.”

De Persgroep is dertig jaar geleden begonnen als een Vlaamse uitgeverij van dag- en weekbladen. Geleidelijk aan zijn ze uitgegroeid tot een multimediaal bedrijf dat in drie landen actief is. “We waren toe aan een nieuwe naam die past bij de breedte van onze activiteiten. Vanzelfsprekend refereert DPG Media naar het verleden, één waar we trots op zijn. Maar ook aan de dag van vandaag. Kwaliteit is en blijft onze houvast. Kwaliteit van onze makers. Kwaliteit voor onze lezers, bezoekers en luisteraars. Helder en doeltreffend. Alle bedrijfsonderdelen in België en Nederland dragen vanaf nu de naam DPG Media, net als de holding DPG Group. Onze tak in Denemarken zal Berlingske Media (a DPG company) blijven. “