Home Landelijke radio Invloed muziek op reclame bij Arrow 90.7

Invloed muziek op reclame bij Arrow 90.7

Wat is direct en indirect de invloed van muziek op reclame en andersom? Arrow 90.7 FM-presentator Sidney Beesemer, ook directeur van TBK Reclamebureau, gaat vanaf deze week op zoek naar de muzikale drijfveren van verschillende mensen uit het vak.

Aan de hand van muziekvoorbeelden – muziek die is gebruikt in commercials en de favoriete muziek van de gast – probeert Beesemer een brug te slaan tussen oude en nieuwe invloeden van jazzmuziek. Komende donderdag is reclamecomponist Ilja Gort te gast. De daaropvolgende weken staan achtereenvolgens Cees Visser, media-adviseur RVD, Remon Buter van Initiative Media en Hugo Baas, woordvoerder KLM centraal.

‘Tunes to look at’, wordt elke donderdagavond uitgezonden van 22.00 tot 23.00 uur op Arrow 90.7 FM. [Adformatie]

Vorig artikelLuistereraars Rinkeldekinkel kiezen mooiste woord van Nederland
Volgend artikelMAX en DeNíeuweOmroep/Nútopia al te horen