Home Landelijke radio Paul van Niekerk nieuwe directeur Media Onderzoek bij Intomart

Paul van Niekerk nieuwe directeur Media Onderzoek bij Intomart


Paul van Niekerk is per 1 januari verantwoordlijk voor het radio-onderzoek bij Intomart Gfk. Hij wordt directeur Media Onderzoek bij het onderzoeksbureau en is in die functie verantwoordelijk voor de nationale mediabereiksonderzoeken die worden uitgevoerd door Intomart GfK. Van Niekerk is momenteel nog directeur van SPOT, het kenniscentrum voor televisiereclame.

Naast het radio-onderzoek, krijgt hij ook het continue televisieonderzoek en Adware Media Solutions onder zich. "Met Paul halen we een zeer ervaren onderzoeker op het gebied van media en advertising in huis", zegt algemeen directeur Leendert van MEerem van Intomart Gfk. "Met het complexer worden van het medialandschap hebben we gezocht naar verbreding van ons team en wij versterken hiermee onze topstructuur. Daarnaast is Paul sterk gericht op service en iemand die de wensen van de markt als geen ander kent."

"Ik ben gefascineerd door media en communicatie en ik kan mij daar bij Intomart helemaal op uitleven", aldus Van Niekerk zelf. Maar het is ook commercieel een uitdagende functie. Er worden geregeld nieuwe tenders uitgeschreven voor de nationale bereiksonderzoeken en de concurrentie is fors. Elke keer zullen we weer het meest innovatieve voorstel moeten uitbrengen. Ik zie er naar uit om daar samen met het mediateam van Intomart GfK mijn bijdrage aan te leveren."