Home Landelijke radio Ad Ossendrijver koopt merkenrecht en boedel Arrow voor doorstart

Ad Ossendrijver koopt merkenrecht en boedel Arrow voor doorstart

Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM proberen een doorstart te maken. Ad Ossendrijver, directeur van de failliete radiostations, zei vandaag op een symposium voor programmaraden dat hij daarover een akkoord heeft bereikt met de curator en (nieuwe) aandeelhouders.

Crosspoints BV en Rokit BV waren de BV’s achter Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM en Caz en beide zijn eind vorige maand failliet verklaard. Ossendrijver heeft nu met Mediad BV het merkenrecht van Arrow Jazz FM en Arrow Classic Rock in handen. Tevens heeft hij zelf de failliete boedel van de radiostations gekocht.

Flux Media Factory B.V. zal de productie en exploitatie van de populaire radiozenders Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM en Caz! verzorgen. Flux Media Factory B.V. kent drie aandeelhouders: Exceed B.V., Twister Media Group B.V. en Ad Ossendrijver.

In de nieuwe situatie gaan Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM zicht richten op kabel- en internetdistributie. Uitzendingen via de ether horen daarbij niet langer tot de doelstelling, maar wordt niet uitgesloten. Volgens Ossendrijver zal Caz! alleen op internet doorgaan en niet langer op de kabel (en satelliet) uitzenden. UPC en Ziggo zeggen desgevraagd nog in gesprek te zijn met Ossendrijver over continuering van de zenders en nog geen overeenstemming te hebben.

Vorig artikelJan van Friesland chef binnenland bij NOS Nieuws
Volgend artikelSlapeloze nachten voor BNN-voorzitter Patrick Lodiers